2 Ocak 2012 Pazartesi

Kaan'in Yeni Yıl Hediyesi: .oktan meseleyi hallettik

Kaan uzunca sure önce çiş konusunda bezden kurtulmuş rahata ermişti. aha önce bu konudan bahsetmiştim. Ancak kaka bir problem olarak devam ediyordu. Kendi klozetine yapmak istiyor ama oturup çabalayıp bir türlü nihayete eremiyordu.

Okuldaki Öğretmeni Aslı ve Nilüfer Hanım ile konuştuk. Bezleri bir şekilde ortadan kaldıracağız ve klozet dışı seçenek olmayacak diye konuştuk. Hafta sonu bunun için uygun bir zamandı. Bez poşetinin içine emzik bıraktırırken uyguladıpıum taktiği yine kullandım. Kuru çay ile poşeti kirlenmiş olarak lanse ettim. Çok bozuldu ama ne çare oturdu klozete. Tam 3 güm boyunca oturup kalktı ve kaka yapamadı. Ve yılın ilk günü, tam ben banyodayken kakam geldi diye geldi. Ve ısrarla beze yapmak istedi. ama tabiki aa kirlenmiş sen otur dedim. Çaresiz oturdu. Yaptım diyor kalkıyor yok. Ben banyodan şaklabanlıklar yapıyorum. Kakayı beze yapınca ıy nasıl bulaştığından, geçen gün çorabının nasıl kirlendiğinden bahsedip, Peppe'nin kardeşine yazdığı "kakamız klozete, çişimiz klozete şarkısını söylüyoruz. Sonunda çıktım yanına  oturdum. Bak dedim bebeklere kaka yapmaları için yardımcı olmak adına şöyle tutarlar onlar da yaparkakasını dedim bacaklarından tutup oturttum klozete. Sonra bir kıpırdandı bıraltırdı kendini. Veeee sonunda kaka yapmaya başladı. Yüzünde inanamamış bir ifade. Bir kıkırdama bir mutluluk. Bak dedim sildik popo kirlenmemiş bile. Sonra yıkandı mis gibi.

Yılın ilk günün sabahı oğlum kakasını klozete döküp üstüne de sifonu çekti :) Öğlen vakti geldiğinde kakam geldi demez mi! Hadi gidelim oturalım dedim. Ama sen de yanımda dur dedi. Tabiki ben senin yanındayım dedim. Ve klozetine oturup rahatça kakasını yaptı yine sifonu çekip bay bay dedi.

İşin ilk gününde okuldan döndüğünde ben oladan da annem ile kakayı klozete yapmış ve anneme gösterelim diye saklamış ben gelene kadar :)
Eh tam işe başlama önces, bu meseleyi halletmiş olmanın gururunu yaşıyorum. Bu konuda bana yol gösteren Tan Mavi Beyaz öğretmenlerimize ve aynı sorunu uzun süre yaşan Arzu ablama da tesekkur ediyorum. Tecrübeler payşaşıldıkça çözüm daha kolay bulunuyor :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder