28 Eylül 2011 Çarşamba

Okulda İlk Gün

Veee sonunda oldu Kaan da okula başladı :)
27/09/2011 Salı günü oğlışla hazırlandık. Daha önce götürmüştüm bahçede oynamıştı. Arkadaşımla çay içmiştim ben de. yine gidiyoruz dedim çıktık yola.


Okulu nasıl seçtiğimizi başka bir yazıda anlatacağım. Şimdi taze taze ilk günleri anlatayım. Çıktık yola demiştim. Oğlum otobüse binmeyi ve akbil ile dı dıt yapmayı çok sever. Ama otobüs gelmek bilmeyince minibüs ile bir durak gittik. Sonra yürüdük okulumuza. Okulumuz Tan Mavi Beyaz. Adı gibi maviş bir okul.
Ben Nilüfer Hanım'ın odasında oturdum. O ben çayımı içeceğim için Aslı Öğretmen ile oyunlar oynadı. Yemek yememiş ama ucundan tatmış. Zaten 11:00 de gittik. 1 saatten biraz fazla kaldık. İyi olan 50 dakika boyunca beni aramadı. Ancak ne zaman çişi altına kaçırdı geldi yanıma. Üstünü değiştirdik. Bana büyük davulu göstermek istedi. Ben de müzik aletleri ile dolu odaya gittim kısa bir süre için. Zamanı gelince de çıktık. Tabi oğluş ilginç bu sefer de gitmeyeceğim diye ağladı. Bahçde oynalayalım beraber dedim. Bahçede oynadık. Bahçedeki korsan gemisi ile otobüs durağına götürdü kaptan Kaan sonra da otobuse binmek için ayrıldık okulumuzdan. Fırından ekmek aldık, Migros'tan süt, yoğurt, yumurta ve eve geldik.

İlk günü kazasız belasız atlattık. Bugün sabah gitmemek için mırın kırın etse de bana büyük topları göstereceğine söz vermişti onu hatırladı ve gittik. Ama yukarı çıkıp öğretmeni ile oynamak istemedi. Ben de çıktım topları gösterdi indim. Sonra tekrar geldi. Sen de gel diye. Makasla cocuklar kağıt kesiyor dediler. Bizimki kesemezler ben onlara kızarım dedi hadi kız diye çıkardılar. Gitmiş sınıfa girmiş önüne gelen çocuğa bir çığlık atmış. Meğer o da en çabuk sinirlenen çocukmuş. O çocuk önce bir titremiş ve aynen geri Kaan a bağırmış. Eh iyi olmuş dedim ben de. Bizimki ağlaya ağlaya geldi.
Neyse anlamamış demekki kızdığını dedim. Güzelce kızdım size makasla kesiyorsunuz diye söyleseydin dedik. Bağırınca oyun yapıyorsun sanmıştık falan dedik tabi akabinde benimle çıktı yine oynamaya. Sınıftan bir arkadaşını Deniz Efe'yi de aldılar yanımıza. Nasıl uysal bir çocuk süper :) Amanın Kaan çocuğu bir sevdi sormayın. Güzelce oynadılar beraber.  Spor alanından sonra oyun odasına indik. Bir sürü oyuncak. Önce dışarıda durayım dedim yok olmadı kapıda oturdum. Ben oyunlara çok katılmamayı tercih ettim. Arada Kaan üstüme kum attı. Ay dedim çok kirlendim şu kapının dışında üstümü yıkayayım kapı açık ama. Neyse biraz dışarıda oturdum. Kaan arada bir bakış atınca yıkanır gibi yaptım. Ama sonra öğretmenle kaş göz işaretleşip indim aşağıya.
Yukarıdan bana haberler geliyor. Oynamışlar, amanın yemeğe çıktı, aaa yemek yiyiyor hem de ikinci tabak makarnasını. Binnaz Öğretmen dayanamayıp dur ben bir bakayım diyip yukarı çıktı durdu haber getirdi bana. Sonra Kaan Paşazade de indi. Sesini duyuyorum. Ama yanıma gelmedi. Öğretmeni ona çişini yaptırttı. Vaaay dedim içimden. Yemek ve çiş olayı süper güvenmeye başladığını gösteriyor. Yanıma gelmek istemedi yine arkadışı ile oynayacakmış.
İkna ettik eve gideceğiz, baba da gelecek diye çıktık. Tabiki bahçede yine beraber oynadık. Korsan gemisi ile yine otobüs durağına gittik. Fırından susamlı çubuk alacağız otobüse bineceğiz diye çıktııık.


Bakalım yarın neler olacak:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder