13 Mayıs 2011 Cuma

Müzik Keyfi - "Bunlar bizim enstrümanlarımız."

Dünden beri (Bugün 13 Mayıs 2011) evimizde müzik keyfi var. Bütün nay naylar ortada. Hepsini teker teker itina ile çalıyoruz :)
Bu sabah oğlum omletini yerken udu istiyorum, tombul naynayımı istiyorum dedi, aldı. Arkasından "Bunun ııı şeyi, mızrapı nerede?" sorusu geldi. Onu da verdim. Çalıyor. Bir süre sonra udu bana verdi, kendisi de gitarını aldı.
K: Hadi anne bir şarkı çal.
A: Tamam.(Ud ile çalmayı bildiğimi sandığım tek şarkıyı çaldığımı sanarak bir şeyler yapıyorum.)
K: Üsküdar'a gider iken (Suratında kocaman bir gülümseme).
A: Eveeet.(Benim de suratımda gülümseme, beceriyormuşum:))
K: Anne bu tombul naynay ud, bu da gitar. Birbirinden çok farklılar. Bunlar bizim enstrümanlarımız.

Yüzümde vay be ifadesi ile kalakaldım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder