8 Mayıs 2011 Pazar

Ne kadar Kıskançlık?!

Nereden başlasam nasıl anlatsam bilmiyorum. Oğluşumun anneye düşkünlüğü bilinir. Ancak kıskançlık boyutunun geldiği nokta resmen beni korkuttu.
Nasıl bir paylaşamama durumu bu?
Geçen hafta Bursa'da Kaan'ı uyuturken yatakta Nenemiz ile yuvarlanıp keyif yapıyorduk. Kaan bir kolumda Nene de öbür koluma yattı ikisine de pış pış yapıyorum. Kaan nenesini direk kovdu. Gayet normal. Annem de gitti. Aradan zaman geçti Kaan uykuya dalmak üzere debeleniyor. Üstünü de örttüm. Sarılıyoruz, koklaşıyoruz bir anda ne oldu anlamadan sen git dedi. Üstündeki örtüyü de fırlattı bunu da nene örtsün dedi. "Git neneyi uyut." Nasıl da kıskanmış ve içine işlemiş bu duygu dehşete kapıldım.
Ve bugün anneler günü. Dün babamız bize kitaplar almış. Bugün de sabah Kaan'a bana hediye vermesi için paket vermeye çalışıyor ama bizimki kollarını ve poposunu pehlivan gibi sallaya sallaya "Hayır" diye bağırıyor. Ama bugün anneler günü falan dinlemiyor. "Hayır değil." Babamız hediyemi verdi. Çoook güzel. Takabildim mi? Hayır. Kaan kutuyu kapmaya çalıştı fırlatıp atacak. Ben ay ben bunu kaldırayım diye elinden aldım sakladım. Aradan zaman gecti. Taktım kolyemi. Gördü ve "Çıkar bunu sevmedim!". Hadi çıkardım yine. Almasın diyede hemen torbaya koyduk. Ondan gizli saklı yine kutusuna kaldırdım.

Bu iki olay benim oğlumdaki anne düşkünlüğünün iyice arttığını ve kıskançlık ile birlikte korkunçlaşan bir boyuta ulaştığını anlamama yol açtı. Ne mi yapacağız: Öncelikle 3 yaşını bitirimesini ve bu kaybetme anksiyitesi ve 2 yaş sendromu zamanlarını geçirmesini bekleyeceğiz. Eğer hala düzelme yok ise bir uzmandan yardım alacağız .Zaten uzmana şimdi gitsek neredeyse hepsi 3 yaşa kadar kural yok sınırsız sevgi diyor. Eh biz de bunu fazla fazla yaptık biraz daha yaparız.
Eylül de okul zamanı gelince de Kaan Paşazade inşallah doooğru okula gidecek. 2 damla gözyaşı ile halledeceğiz ya da belki hiç ağlamaz güle oynaya gider...

Bu arada oğlum ile neredeyse yapışık geziyoruz. "Anne gel kucakta Mickey seyredelim." Kucağa gelinir el yakadan içeri. Ten teması şart bizim kuzu için.

Ne olur birileri geçecek bunlar desin. Normal desin. Hani anneye düşkün olması benim için hoş bir durum. Ama bu çocuk ileride ne yapar, eğer bu durum böyle devam ederse bizimkini alacak kızdı yandı :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder