30 Temmuz 2011 Cumartesi

Eh ben istedim gezmek isteyen çocuk :)

Bilenler, görenler vardır Kaan dışarı çıkmaktan hoşlanmayan bir çocuk(tu). Ben de bu durumdan sürekli şikayet eden anne durumundaydım.
Allah'ın sopası yok diye boşuna dememiş atalarım. Gül gibi evinde oynayıp oyalanan oğlum ara ara dışarının tadından zevk almaya başlamıştı. Dışarı çıkarmayı başardığınızda içeri sokmak zor oluyordu.
Ama artık işler iyice çığrından çıkmaya başladı. Sabah 5'te kalkan Kaan 07:00 da Carrefour'daki abilerin arabalarına gidelim diye tutturabiliyor. Onların uyuduklarını öğrenip ağlayıp kızdıktan sonra saatin küçük kolunun 10'a gelip gelmediğini sürekli kontrol ederek dakika sayıyor.
Daha 2 gün önce Palladium'a gitmem, sevmem diyen çocuk oradaki oyun  alanının ve daha güzel abi arabalarını(bu arada abi arabaları atari oyunları) görünce yatıyor kalkıyor gidelim.
K: Hani o bebek arabası ile gezdiğimiz yerin adı neydi?
A: Palladium.
K: Palladiuma gidelim top havuzuna dalalım, abilerin arabaları ile oynayalım mı ne dersin?

Haftasonu, ramazan öncesi kalabalık olurdan anlar mı bu çocuk hayır. Ama ikna ettim. 3 gece yatacağız kalkacağız gideceğiz. Masraflı da oluyor. 1 saati 15 tl. Tam atari salonlarında ne güzel arabaları çalıştırmamı istemiyor, ya da oyuncak diye tutunmuyor masrafsız oğlum diye gururlanırken. Bu çıktı başımıza.
Ama neden sevdiğini biliyorum. Benim ile girebiliyor ya. Ben görüş alanındayım, O çağırınca top havuzuna girebiliyorum ya ondan mutlusu yok. Yoksa girmeyecekti ilk denemede :) eğlence mutlaka anne ile yapılır felsefesinde Kaan Paşazade.
Anne kuzusu yavrucuk :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder