3 Haziran 2011 Cuma

Kaan Yaza Hazır :)

Haziranın ilk haftası(2011) Kaan plajda kum oynama, Calliou da deniz bölümlerini seyretme derken artık 3 Haziran günü yüzme kolluklarım nerede demeye başladı. O kadar şirin rica ediyorki ben de buldum.
Kolluklar şişirildi ve hemen takıldı.


Aa hadi ama havuza gidelim diye başladı. Koltukta yuzme numarasi yaparak devam etti. Ben de anlatmaya çalıştım. Önce havuz bulmamız lazım dedim. Antalya da diye sevinç çığlığı attı. Yok İstanbul'da bulacağız dedim. Tamam hadi gidip bulalım diye acele ediyor. Ben de hala anlatmaya çalışarak. Baba ile bulacağız, üye olacağız ve para vereceğız ondan sonra dedim. Tabi bizimki sabırsız hadi şimdi para verelim demez mi. :) Annecim bugün olmaz bak kollarım daha iyileşmedi güneşe çıkamam(Caddebostan sahil keyfi sonucu feci yandım). Ne derse beğenirsiniz:
K: Aa havuz cok eğlenceli yüzeriz, kollarını, yaralarını soğuk suda yıkarız.(Yüzünde sevimli kocaman bir gülümseme ile ikna etmeye çalışıyor.)

Çıkarttırdı kollukları ama arkasından paletlerim nerede diyor. Hep Calliou'nun başı altından çıkıyor bunlar. Çok şirin havuza gidince kesin çıkmayacak nasıl baş edeceğim hiç bilmiyorum.

Keyifli bir yaz olur inşallah :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder