18 Aralık 2010 Cumartesi

Kaan Pasazade'nin neden keyif insani olduguna dair bir ornek

Yasadiklarimizi, iyi kotu deneyimlerimizi sizlerle ve oglusumla paylasmak icin bu blog gercekten iyi bir fikir.
Kronolojik sira ile yapmak isterdim ama sanirim ileri geri gidisler ile yapacagim ben bu isi :)

Oglumuzun keyif insani olacagi daha dogdugu gunden belliydi. dogum hikayesi baska bir yazida ama sunu soyleyeyim dogdugu gun memeden ayrilmayan ve soylediklerine gore 6 saat emen bir ufaklik oldu. Ben herhalde yorgunluktan bayilmistim :)

Dun aksam oglum TRT Muzik kanalindaki Lacivert programina takildi. Muzik dinlemekten, sarkilar ve muzik aletleri konusunda sorular sormaktan buyuk zevk alir. Programda seslendirilen sarkilardan sevdikleri de oldu sevmedikleri de. Sarkilari dinlerken sallanan sandalyede benim kucagimda sarkilari mirildanirken uykumuz geldi. Bu arada kalkip klavyesini ve mikrofonunu alip hem calip hem soyledi.

Artik iyice uykusu gelince kucagimda yayilmis iken istek parcalar basladi. "Anne bulbul sarkisini soyle". Bu favorilerinden "cile bulbulum cile". éAllah" diye bagirdigi kisma bayiliyor. Ve son istek parca "mini mini ogluma ninni Anne". Sonunda gece yarisi yaklasirken uykuya daldi kuzucugum. Keyfine diyecek yoktu.

Kemanci abiyi sevdi. Orasi kesin. Piyanoyu da oyle. Kendi muzik aletine beziyor herhalde ondan.

Daha bir cok ornek verecegim benim keyif adamima dair.
Saglikli gunler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder