2 Kasım 2011 Çarşamba

Kaan'ın İlk Tiyatroya Gidişi

Kaan'ı sinemaya, tiyatroya götürmek neredeyse imkansızdır. O sevmez, kendi dediğine göre hiiiiç hoşlanmaz böyle şeylerden.
Dahil olduğum emziren anneler grubundan arkadaşım Eva'nın 29 Ekim gibi anlamlı bir günde yaptığı organizasyona Zakoğlu Tiyatro'sundaki Çocuk Standup'ına götürmeye karar verdim.
Tabiki Kaan'a tiyatro olduğunu söylemedim. Beraber eğlenmeyegdioruz arkadaşım da geliyor dedim ikna ettim :) sonrasında Palladium'a gidecek olması motivasyonunu da kullanmadım değil tabi:)

Bir sürü çocuk ile karşılaşan Kaan burası okul mu demeye başladı. show içerik olarak gayet hareketli, bilgilendirici ve eğlenceliydi. En azından ben çok eğlendim. İnteraktif bir göseri olduğu için çocuklar ve veliler katılımcı olmaktan çok mutluydu. Tam Kaan ısınıp sahneye doğru yanaşıyorduki gösteri bitti. Eh oncam çocuğun dikkati ancak 45 dk bir noktada toplanabilirdi sanırım.

Ve enteresan olan Kaan bugün yani 2 Kasım'da o gösteride öğrendiği "evet efendim, sepet efendim" afını tekrarlamaya başladı. Ben de devamını geitirip eğilerek münasip efendim deyi verince gevrek gevrek gülmeye başladı :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder