19 Eylül 2011 Pazartesi

2011 Ramazan Bayramı

Kaan için bayram, doğum günü gibi kutlamaya değer şeyler sinir bozucudur ve hediye, kutlama istemez. Ama yine de hediyeler istemem yan cebime koydur :)

Bu bayram tatili bir hayli uzundu. Kaan en çok babası ile 7/24 birlikte olmaktan mutlu oldu. Ayrıca nenesi ile de vakit geçirdiğinde keyfine diyecek yoktu. Gelelim detaylara.

Bayramın birinci günü sakindi. Annem ve biz dışında kimse yoktu. Kahvaltı sonrası bayramlaştık. Kaan'a el öptürmeye çalıştık. O hediyesini nenesinden zaten bir önceki gün almıştı. İstemem, öpmem diye homurdandı. Tabi bir de bayram değil tiripleri çekti. Akşamına babaannelere yemeğe gittik hep beraber. Kaan farkında değildi ama bayramlık yeni kıyafetlerini giydi. Binbir dil dökerek giymeye ikna ettiğim artık eskimiş nikelarını da giydirmeyi başardım. Yine hediyeler geldi oğluşuma. Tabi önce fırlattı, attı ama sonra ısındı hepsine. Afiyetle yenen bayram ziyafetinden sonra alınmış kilolarla eve dönüldü.

Bayramın ikinci günü babamız gelmedi ama biz annem ve Kaan'la havuz sefası yaptık.
Bayramın 3.günü bir hayli hareketliydi. Akşama yemeğe misafirimiz gelecekti. Halamın kızı Işın ablam ve ailesi. Oraya sonra geleceğim. 3. günü sabahtan Kaan'ı nenesiyle trene bindirdik Kızıltoprak istasyonundan Haydarpaşa'ya gittik.

Lokomotifin içini görmek istedi tabiki benim oğluşum. Kuşlara simit verdi. Verirken de bir güzel düştü.

Vapura binmek için ısrar edince bir hayli bekledik. Vapurla Kadıköye geçtik.
Bir tuhaflık vardı Kadıköy'de. Meğersem gösteri varmış. Terör örgütü yandaşları barış günümü neymiş onun için toplanıyormuş Heh tam vaktinde çıkmışız geziye. söz de verdik Kaan'a McDonald's a gideceğiz diye. Tesadüfen Bostancı'ya giden sarı dolmuşlardan birine rastladık. Kadıköy McDonald's a kadar onunla gittik. Alt katta yemek yedik. annem bir ara çantacıya gitti ama bu arada bizi aradı göstericiler bir gurüh halinde söğütlüçeşmeden yukarı çıkıyor diye. Of ya anne olmak ne zor. Herkes yavrusunu düşünüyor. aklımdan bin tane senaryo geçti. Biri bir laf atsa birbirlerine girseler evet saldıracakları yer McDonald's. Of Kaan'ı yukarı kata çıkmaya ikna etmeye çaılışırken kavga dövüş annem geldi çıktık ama insanlar geçti gitti. Hadi bari eve gidelim dedik. Neyseki Boğa'nın orada trafik var. Taksi bekledik bulduk. bu arada kendini kahraman sanan ama lafı söyledikten sonrada altındaki arabaya binip kaçmayı tercih eden bir kaç "erkek" ile takışacaktım. Önümüzde durup "Ne Mutlu Türk'üm diyene" diye bağırıp tüydüler. Sıkıyorya bişr tarafın git rıhtımda toplandıkları yerde bağır. Sandıkta oyunu ver. Of neyse burası siyasey yapıp atıp tuttuğum yer değil. Güzelce döndük evimize

Akşam oldu Işın Ablamlar geldi. Kaan Kutay ve Göktuğ Abilerine bayıldı. Kutay ile oynadı, oynadı ve giderlerken bir bozulduki sorma. Ankara gideceğiz Kutay ve gÖktuğ abileri ile oynayacak oğluşum.
Onlar ile de resimler var ama fotoğraf makinesinden henüz aktarılmadıkları için sonra ekleyeceğim.
Bir bayram da böyle geçti gitti. Sonuç olarak oğlum babası ile vakit geçirmekten bir hayli keyif alır hale geldi. Bu durumdan memnuniyet duyan annenin suratında da bir gülümseme :)