2 Aralık 2007 Pazar

Ya hamileysem ya su cicegi olursam

08 Kasim can dostum Ayse ile birlikteydim. "Ay Ahu sirtim kasiniyor bi baksana". Baktim bir sey yok.
Kimseciklerde bilmiyor bizim bebis istedigimizi. Meraklandirip heyecanlandirmamak lazim degil mi. Olur olmaz.
Ertesi gun Ayse aradi ve "su cicegi oldum Ahu" dedi. Basimdan asagi kaynar sular dokuldu. Olmaz ya, ya hamile kaldiysam. Yarin obur gun belli olacak. Ayse'ye hamile olabilirim dedim o benden de cok yikildi. Teselli ettim. Yok ben su cicegi gecirdim bir sey olmaz. Kendime de ayni telkinlerde bulundum. Arastirmalar yapildi. Su cicegi gecirmis olsaniz da ikinci kez cikarma sansiniz varmis. Ve hamileligin ilk uc ayi ile son uc ayinda cok riskli. 3 hafta kulucka devresinden sonra hasta olup olmadigimiz anlasilacakti.
Bildiginiz gibi 10 Kasim da hamile oldugumu ogrendim.
Bir heyecan bekledik sonuc hasta olmadim :)
Herkes derin bir nefes aldi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder